În cadrul Salonului Auto de la Paris 2014,
Peugeot prezintă un număr total de 40 modele pe un stand de 4.000 m2
situat în pavilionul 1, afirmându-se cu noua «gamă 8» restilizată.
Experienţa tehnologică a Peugeot îşi reflectă întreaga chintesenţă prin noul concept Peugeot 208 2L HYbrid Air.
Integrarea noilor motorizări Euro 6, atât la versiunea pe benzină din
gama PureTech şi de 1.6 THP precum şi la varianta Diesel BlueHDi fac
posibilă respectarea standardului chiar cu un an înainte ca acesta să
devină obligatoriu.
Ediţia specială Peugeot 208 GTi 30 expusă lângă 2008 DKR, denotă
know-how-ul Peugeot SPORT, capabil să răspundă necesităţilor specifice
ale clienţilor particulari, precum şi exigenţelor impuse de competiţiile
sportive, deosebit de acerbe.
Conceptul Peugeot QUARTZ îmbină expresia exacerbată a unei noi generaţii de SUV cu cele mai performante versiuni ale mărcii.
Gama sport este îmbogăţită de noile modele Peugeot 308 GT şi de ediţia
specială Peugeot 208 GTi 30. Nici domeniul curselor nu a fost uitat,
drept dovadă exponatele Peugeot 2008 DKR, 208 Rallye Cross şi 208 T16.
Peugeot 508: tărie de caracter
Noul Peugeot 508 este complet regândit: motorizări noi şi o parte
frontală caracteristică noilor modele ale Mărcii. Acesta oferă
echipamente tehnologice multiple pentru un plus de modernitate. Astfel,
începând cu nivelul 2 de echipare, modelul integrează standard, un
ecran tactil de 7", care concentrează marea majoritate a funcţiilor
vehiculului. Acesta vine cu o ofertă de 8 grupuri motopropulsoare
dintre care 2 motorizări pe benzină şi 6 diesel. Reţinem în mod special
motorizările conforme normei Euro 6: noul propulsor pe benzină 1.6 THP
S&S 165 CP este asociat unei cutii de viteze mecanice cu 6 rapoarte
sau echipat cu noua cutie de viteze automată cu 6 rapoarte EAT6;
motorizarea diesel 2.0L BlueHDi 150 BVM6 cu emisii de 105 g de CO2/km,
cea mai bună ofertă a segmentului la acest nivel de putere; motorizarea
diesel 2.0L BlueHDi 180 EAT6 cu emisii de 111 g de CO2/km, unul dintre
cele mai bune compromisuri putere/consum al segmentului.
Peugeot 308 GT, două motorizări dinamice şi sportive cu o personalitate puternică
Dedicată cunoscătorilor, Peugeot 308 GT în configuraţia berlină şi SW,
se distinge prin stilul aparte, performanţele remarcabile, senzaţiile
la bord inedite, totul cu un nivel scăzut de carburant şi de emisii CO2.
Patru versiuni Peugeot 308 GT sunt propuse cu GT 205 şi GT 180, berlină
sau break, echipate cu propulsoare pe benzină de 1.6L THP S&S BVM6
de 205 CP sau diesel 2.0L BlueHDi ce dezvoltă 180 CP, asociate
transmisiei automate EAT6, oferind un consum de 5,6 l/100 km şi 130 g de
CO2/km şi 4,0 l/100 km şi doar 103 g de CO2/km. Caracterul distinctiv,
sportiv al noii versiuni 308 GT vă va atrage instantaneu atenţia. Noua
versiune extrem de dinamică, beneficiază de o parte frontală evidenţiată
de logo-ul leu ce înfrumuseţează grila cu cele 3 săgeţi orizontale.
Senzaţiile la bord devin mai intense cu pachetul Driver Sport disponibil
la întreaga gamă 308 GT. O gamă de echipamente complete cu pachetul
Driver Assistance (Regulator de Viteză Activ, Alertă Risc de Coliziune
& Frânare Automată de Urgentă), supravegherea unghiului mort şi
Peugeot Park Assist (parcare automată laterală şi între două
autovehicule ) vine să încoroneze această ofertă inedită de vehicule.
Peugeot EXALT & Peugeot QUARTZ: două concepte vârf de gamă
Peugeot EXALT şi Peugeot QUARTZ, două concepte prezentate de Peugeot în
cadrul Salonului Mondial de la Paris 2014, reprezintă dovada vie a
perspectivei vârf de gamă. Concept car-ul Peugeot EXALT, restilizat
pentru salonul de la Paris cu materiale noi, oferă o versiune rafinată a
berlinei, raliindu-se demersului iniţiat în 2012 cu concept-ul ONYX la
Paris.
Conceptul Peugeot QUARTZ subliniază poziţia de leader a mărcii pe
segmentul crossover-ului, oferind o perspectivă inovatoare asupra
segmentului, combinând cu succes expresia exacerbată a unei noi
generaţii de SUV cu cele mai performante versiuni ale Mărcii. Acest
concept-car vine echipat cu un sistem de tracţiune vârf de gamă,
full-hybrid plug-in de 500 CP alcătuit dintr-un motor termic şi două
motoare electrice.
Conceptul Peugeot EXALT, lansat la salonul de la Pekin, în aprilie 2014,
este prezentat acum într-o nouă versiune. Reflectând perfect
perspectiva vârf de gamă a Peugeot, acesta este un automobil deosebit de
responsabil: din dorinţa de echilibru nu renunţă la avantajele
materialelor alese, optând pentru aprovizionarea locală şi folosirea
preponderentă a materialelor reciclate.
Haionul se remarcă prin sistemul de deschidere inovator de tip
pantograf. Haionul cu deschidere motorizată ascunde un prag de încărcare
coborât, care a făcut posibilă integrarea conceptului Hybrid-kick, o
trotinetă electrică pliabilă, ideală pentru deplasările pe ultimul
kilometru. Posibilitatea de a o folosi instant fluidizează considerabil
deplasările urbane.
Expertiza tehnologică Peugeot : conceptul 208 HYbrid Air 2L şi noile motorizări
Peugeot se poziţionează astfel, printre cele mai bune mărci europene în
ceea ce priveşte controlul emisiilor de carbon. Introducerea rapidă a
noii game de motorizări Euro 6, în special diesel BlueHDi şi motorizarea
pe benzină în 3 cilindri PureTech, au contribuit la acest rezultat
spectaculos. Peugeot face un pas înainte şi dezvoltă conceptul 208
HYbridAir 2L care se integrează în proiectul guvernamental ce vizează
construcţia unui autovehicul care să consume numai 2,0 l/100km.
Proiectul urmăreşte implementarea tehnologiilor utilizate în industria
auto la un cost rezonabil până în 2020. Obiectivul acestui concept este,
aşadar, unul extrem de ambiţios: reducerea la jumătate a consumului
oricum scăzut al 208!
Integrarea noilor motorizări Euro 6
În acest context, publicul descoperă ultimele noutăţi în materie de
motorizări Euro 6 şi pentru reducerea consumului: motoarele Diesel
BlueHDi care îmbină perfect consumul redus cu performanta şi motoarele
pe benzină în 3 cilindri Turbo PureTech.
Peugeot prezintă în cadrul Salonului Mondial de la Paris şi un nou
scooter, Django, ultima apariţie pe două roţi a Peugeot. Extrem de
atractiv, inspirat din anii 50, acesta reinventează complet modelul S57,
primul scooter al Mărcii. Graţie stilului retro oricând la modă, Django
este o versiune în 3 cilindri cu (50, 125, 150) şi 4 niveluri de
echipare. Personalizabil după bunul plac, configuratorul Django ID vă
permite să vă creaţi propriul scooter de la A la Z, de la culori, până
la şa şi oglinzi. O veritabilă premieră semnată Peugeot Scooter ce vă
propune peste 110 000 combinaţii posibile.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu