PSA GRUP

PSA GRUP

vineri, 26 septembrie 2014

Noua linie de modele (Citroen) DS , Peugeot si Citroen la Salonul Auto de la Paris 2014

Noua linie de modele (Citroen) DS debutează la Salonul Auto de la Paris 2014


Noul brand franţuzesc DS, ce se desparte de marca Citroen şi devine astfel independent, îşi va face debutul în cadrul Salonului Auto de la Paris, care îşi va deschide porţile pe 2 octombrie 2014.



Lansată oficial pe 1 iunie, obiectivul mărcii DS este clar: să poziţioneze industria auto franţuzească printre primii constructori de automobile premium.

La Paris vor fi prezentate conceptele DIVINE DS şi DS3 INES DE LA FRESSANGE PARIS, care prefigurează viitorul mărcii DS.

Linia DS se distinge cu uşurinţă, graţie stilului unic, rafinamentului fiecărui detaliu, materialelor luxoase şi tehnologiei inovatoare. Standul DS din cadrul Salonului Auto de la Paris va căpăta un rafinament aparte graţie celor două concepte dezvăluite presei în decursul acestei luni.

DIVINE DS este un autovehicul compact cu patru uşi, cu linii fluide, evidenţiate de elementele grafice. Exteriorul distinctive al DIVINE DS este completat de interiorul înfrumuseţat de elemente combinate original, astfel încât să denote spiritual avangardist şi rafinamentul DS. Acest concept car da frâu liber creativităţii şi propune un nou concept în materie de design “hypertypage”, adică fiecare vehicul vine cu trei ambianţe interioare unice, fascinante care pot fi schimbate. Conceptul denotă obiectivul principal al DS, acela de a oferi clienţilor un autovehicul care să se plieze perfect personalităţii lor.

DS3 INES DE LA FRESSANGE PARIS CONCEPT se distinge prin elegantă, rafinament şi modernitate. Nuanţa satinată Ink Blue, pavilionul strălucitor Black Onyx şi jantele diamantate Aphrodite 17’’ conferă concept car-ului un plus de stil – muncă artizanală a Centrului de Design şi Ines de la Fressange Paris – şi împrumută imaginea femeii pariziene, îndrăzneţe, foarte la modă. Pe lângă nouă semnătură luminoasă, DS 3 atrage privirile graţie carcaselor oglinzilor “Ines Red” la care se adaugă multiplele variante de personalizare. Interiorul beneficiază de tapiţerie din piele Blue Graniţe şi cusături albe încoronate de planşă de bord.

Pe lângă aceste două concept car-uri ce prefigurează viitorul DS, vizitatorii au posibilitatea de a pătrunde în universal mărcii, să redescopere automobilele care i-au asigurat succesul de astăzi, precum şi să descopere ultimele produse şi echipamente, inclusiv noile servicii online DS Connect.

Acestea includ: MyDS Scan, aplicaţie disponibilă pe smartphone care foloseşte recunoaşterea vizuală pentru operarea mai uşoară a autovehiculului; DS Connect Box, un sistem dezvoltat pentru smartphone-uri care furnizează informaţii cu privire la utilizarea autovehiculului. DS Connect Box îmbunătăţeşte de asemenea siguranţă, oferind servicii de asistenţă localizată şi apelul de urgenţă.

De asemenea, vor fi expuse şi cele mai noi modele, DS 3 şi DS 3 Cabrio cu o nouă semnătură luminoasă şi noi servicii conectate.


http://www.informatiiauto.ro/noua-linie-de-modele-%28citroen%29-ds-debuteaza-la-salonul-auto-de-la-paris-2014-sid14564.html

Citroen la Salonul Auto de la Paris 2014



Citroen îşi reafirmă identitatea, în cadrul Salonului de la Paris ca o marcă dedicată complet confortului. Citroen îşi consolidează poziţia, promovând o nouă relaţie între utilizator şi autovehicul: mai amplă, mai prietenoasă, mai fluidă şi mai deschisă.



Această viziune modernă şi optimistă asupra autovehiculului se axează în principal pe gama de produse a mărcii. Îndrăzneaţă, Marca Citroen şi-a pus amprenta asupra istoriei auto, cu o gamă de vehicule distinctive caracterizate prin confort, funcţionalitate şi adaptabilitate. Cu o gamă de vehicule pline de personalitate, ambiţia mărcii este de a se axa pe ceea ce contează cu adevărat pentru consumatori: un plus de design, confort, tehnologie utilă, totul la un preţ accesibil.

Abordarea unei strategii mai simple, mai relaxate, depăşeşte spectrul autovehiculului însuşi. André Citroen îşi diferenţiază brand-ul prin campaniile spectaculoase şi perspectiva diferită asupra serviciilor. Citroen îşi asumă astăzi noi angajamente în reţeaua sa, graţie soluţiilor de achiziţie originale şi serviciilor inovatoare. O relaţie fără stres bazată pe transparenţă şi încredere, în care orice contact dintre marcă şi client, la orice nivel, este o experienţă plăcută.

Noua poziţie este mai mult decât evidentă la standul de la Salonul Auto de la Paris 2014:

1. OFENSIVĂ CONTINUĂ DE PRODUSE

În decursul unui singur an, Citroen a lansat patru noi modele principale, deosebit de expresive pentru valorile mărcii: rafinament, design optimist, confort general, tehnologie cu adevărat utilă.

Puteţi admira în cadrul Salonului Auto de la Paris:
- Citroen C4 CACTUS: un autovehicul ultra-modern, care reflectă perfect noua poziţie a Mărcii Citroen. O alternativă viabilă la berlinele compacte de pe segmentul C, ce stabileşte astfel noi referinţe în domeniul auto.

Noul Citroen C1: lansat cu câteva săptămâni în urmă. Funcţional, confortabil, deosebit de urban. Pavilionul de tip Airscape sporeşte confortul la volan. Conceptul C1 URBAN RIDE- în exclusivitate la Salonul Auto de la Paris - reflectă capacitatea de a personaliza vehiculul urban cu un look de aventurier. Personalitatea, plină de viaţă şi îndrăzneaţă a noul Citroen C1 este evidenţiată de liniile inspirate din SUV, care-i accentuează caracterul şi temperamentul protector.

- Citroen C4 Picasso & Grand C4 Picasso: numărul 1 pe segmentul monospace-urilor în Europa la doar câteva luni de la lansare cu un număr de 150.000 comenzi înregistrate.

2. TEHNOLOGII UTILE ÎN SLUJBA CONFORTULUI

Se renunţă la tot ceea ce este în plus pentru a păstra doar ceea ce contează cu adevărat pentru clienţi. Soluţii inedite pentru a garanta confortul maxim la volan cu un cost de utilizare redus şi extrem de prietenoase cu mediul.
- conceptul C4 CACTUS AIRFLOW 2l: în căutarea de noi soluţii, conceptul C4 CACTUS AIRFLOW 2l combină cu succes design-ul şi aerodinamica cu greutatea optimizată, un ansamblu motopropulsor inovator, într-un vehicul impresionant ce consumă mai puţin de 2l/100km.
- TECHNO ROOM, cu:
- ultima generaţie de motorizări pe benzină PureTech şi diesel BlueHDi, conforme normei Euro 6, ce îmbină perfect performanţa cu eficienţa în materie de consum,
- Tehnologii de bord create pentru a face viaţa mai uşoară.
- Citroen CONNECT: o gamă de servicii conectate, operaţională, care oferă o experienţă la volan intuitivă şi relaxată.

3. O RELAŢIE CLIENT SIMPLĂ ŞI NATURALĂ

Ceea ce Marca îşi doreşte cu adevărat este ca relaţia sa cu clienţii să devină mai transparentă şi fără stres:
- Citroen & VOI: o serie de angajamente asumate faţă de clienţii din reţeaua Citroen pentru a inspira şi mai multă încredere. Parte integrantă a unei strategii complet transparente, Marca lansează Citroen Advisor, un website dedicat clienţilor Citroen, unde, aceştia îşi pot posta părerile despre serviciile oferite de dealer sau reparator.
- Solutiile SimplyDrive & FlexiDrive: soluţii de achiziţie inovatoare, pachete cu rate fixe şi totul inclus, inspirate din domeniul telefoniei mobile, lansate pe noul Citroen C4 Cactus.

4. STRATEGIA DE INTERNATIONALIZARE

- Citroen C-ELYSEE WTCC: un veritabil succes sportiv ilustrativ pentru expertiza Citroen RACING, ce consolidează renumele international al Mărcii.
- Succesul repurtat de Citroen în China şi lansarea modelelor C3 –XR la C42 din 30 Septembrie.

http://www.informatiiauto.ro/citroen-la-salonul-auto-de-la-paris-2014-sid14562.html

Noutăţile Peugeot la Salonul Auto de la Paris 2014


Noile modele Peugeot 308 GT şi 508 subliniază tendinţa de up-market a mărcii. Conceptele EXALT şi QUARTZ oferă noi versiuni pentru vârful de gamă, deosebit de diferite, ce îmbină perfect performanţele cu eficienţa.



În cadrul Salonului Auto de la Paris 2014, Peugeot prezintă un număr total de 40 modele pe un stand de 4.000 m2 situat în pavilionul 1, afirmându-se cu noua «gamă 8» restilizată.

Experienţa tehnologică a Peugeot îşi reflectă întreaga chintesenţă prin noul concept Peugeot 208 2L HYbrid Air.

Integrarea noilor motorizări Euro 6, atât la versiunea pe benzină din gama PureTech şi de 1.6 THP precum şi la varianta Diesel BlueHDi fac posibilă respectarea standardului chiar cu un an înainte ca acesta să devină obligatoriu.

Ediţia specială Peugeot 208 GTi 30 expusă lângă 2008 DKR, denotă know-how-ul Peugeot SPORT, capabil să răspundă necesităţilor specifice ale clienţilor particulari, precum şi exigenţelor impuse de competiţiile sportive, deosebit de acerbe.

Conceptul Peugeot QUARTZ îmbină expresia exacerbată a unei noi generaţii de SUV cu cele mai performante versiuni ale mărcii.

Gama sport este îmbogăţită de noile modele Peugeot 308 GT şi de ediţia specială Peugeot 208 GTi 30. Nici domeniul curselor nu a fost uitat, drept dovadă exponatele Peugeot 2008 DKR, 208 Rallye Cross şi 208 T16.

Peugeot 508: tărie de caracter

Noul Peugeot 508 este complet regândit: motorizări noi şi o parte frontală caracteristică noilor modele ale Mărcii. Acesta oferă echipamente tehnologice multiple pentru un plus de modernitate. Astfel, începând cu nivelul 2 de echipare, modelul integrează standard, un ecran tactil de 7", care concentrează marea majoritate a funcţiilor vehiculului. Acesta vine cu o ofertă de 8 grupuri motopropulsoare dintre care 2 motorizări pe benzină şi 6 diesel. Reţinem în mod special motorizările conforme normei Euro 6: noul propulsor pe benzină 1.6 THP S&S 165 CP este asociat unei cutii de viteze mecanice cu 6 rapoarte sau echipat cu noua cutie de viteze automată cu 6 rapoarte EAT6; motorizarea diesel 2.0L BlueHDi 150 BVM6 cu emisii de 105 g de CO2/km, cea mai bună ofertă a segmentului la acest nivel de putere; motorizarea diesel 2.0L BlueHDi 180 EAT6 cu emisii de 111 g de CO2/km, unul dintre cele mai bune compromisuri putere/consum al segmentului.

Peugeot 308 GT, două motorizări dinamice şi sportive cu o personalitate puternică

Dedicată cunoscătorilor, Peugeot 308 GT în configuraţia berlină şi SW, se distinge prin stilul aparte, performanţele remarcabile, senzaţiile la bord inedite, totul cu un nivel scăzut de carburant şi de emisii CO2. Patru versiuni Peugeot 308 GT sunt propuse cu GT 205 şi GT 180, berlină sau break, echipate cu propulsoare pe benzină de 1.6L THP S&S BVM6 de 205 CP sau diesel 2.0L BlueHDi ce dezvoltă 180 CP, asociate transmisiei automate EAT6, oferind un consum de 5,6 l/100 km şi 130 g de CO2/km şi 4,0 l/100 km şi doar 103 g de CO2/km. Caracterul distinctiv, sportiv al noii versiuni 308 GT vă va atrage instantaneu atenţia. Noua versiune extrem de dinamică, beneficiază de o parte frontală evidenţiată de logo-ul leu ce înfrumuseţează grila cu cele 3 săgeţi orizontale.

Senzaţiile la bord devin mai intense cu pachetul Driver Sport disponibil la întreaga gamă 308 GT. O gamă de echipamente complete cu pachetul Driver Assistance (Regulator de Viteză Activ, Alertă Risc de Coliziune & Frânare Automată de Urgentă), supravegherea unghiului mort şi Peugeot Park Assist (parcare automată laterală şi între două autovehicule ) vine să încoroneze această ofertă inedită de vehicule.

Peugeot EXALT & Peugeot QUARTZ: două concepte vârf de gamă

Peugeot EXALT şi Peugeot QUARTZ, două concepte prezentate de Peugeot în cadrul Salonului Mondial de la Paris 2014, reprezintă dovada vie a perspectivei vârf de gamă. Concept car-ul Peugeot EXALT, restilizat pentru salonul de la Paris cu materiale noi, oferă o versiune rafinată a berlinei, raliindu-se demersului iniţiat în 2012 cu concept-ul ONYX la Paris.

Conceptul Peugeot QUARTZ subliniază poziţia de leader a mărcii pe segmentul crossover-ului, oferind o perspectivă inovatoare asupra segmentului, combinând cu succes expresia exacerbată a unei noi generaţii de SUV cu cele mai performante versiuni ale Mărcii. Acest concept-car vine echipat cu un sistem de tracţiune vârf de gamă, full-hybrid plug-in de 500 CP alcătuit dintr-un motor termic şi două motoare electrice.

Conceptul Peugeot EXALT, lansat la salonul de la Pekin, în aprilie 2014, este prezentat acum într-o nouă versiune. Reflectând perfect perspectiva vârf de gamă a Peugeot, acesta este un automobil deosebit de responsabil: din dorinţa de echilibru nu renunţă la avantajele materialelor alese, optând pentru aprovizionarea locală şi folosirea preponderentă a materialelor reciclate.

Haionul se remarcă prin sistemul de deschidere inovator de tip pantograf. Haionul cu deschidere motorizată ascunde un prag de încărcare coborât, care a făcut posibilă integrarea conceptului Hybrid-kick, o trotinetă electrică pliabilă, ideală pentru deplasările pe ultimul kilometru. Posibilitatea de a o folosi instant fluidizează considerabil deplasările urbane.

Expertiza tehnologică Peugeot : conceptul 208 HYbrid Air 2L şi noile motorizări

Peugeot se poziţionează astfel, printre cele mai bune mărci europene în ceea ce priveşte controlul emisiilor de carbon. Introducerea rapidă a noii game de motorizări Euro 6, în special diesel BlueHDi şi motorizarea pe benzină în 3 cilindri PureTech, au contribuit la acest rezultat spectaculos. Peugeot face un pas înainte şi dezvoltă conceptul 208 HYbridAir 2L care se integrează în proiectul guvernamental ce vizează construcţia unui autovehicul care să consume numai 2,0 l/100km. Proiectul urmăreşte implementarea tehnologiilor utilizate în industria auto la un cost rezonabil până în 2020. Obiectivul acestui concept este, aşadar, unul extrem de ambiţios: reducerea la jumătate a consumului oricum scăzut al 208!

Integrarea noilor motorizări Euro 6

În acest context, publicul descoperă ultimele noutăţi în materie de motorizări Euro 6 şi pentru reducerea consumului: motoarele Diesel BlueHDi care îmbină perfect consumul redus cu performanta şi motoarele pe benzină în 3 cilindri Turbo PureTech.

Peugeot prezintă în cadrul Salonului Mondial de la Paris şi un nou scooter, Django, ultima apariţie pe două roţi a Peugeot. Extrem de atractiv, inspirat din anii 50, acesta reinventează complet modelul S57, primul scooter al Mărcii. Graţie stilului retro oricând la modă, Django este o versiune în 3 cilindri cu (50, 125, 150) şi 4 niveluri de echipare. Personalizabil după bunul plac, configuratorul Django ID vă permite să vă creaţi propriul scooter de la A la Z, de la culori, până la şa şi oglinzi. O veritabilă premieră semnată Peugeot Scooter ce vă propune peste 110 000 combinaţii posibile.

http://www.informatiiauto.ro/noutatile-peugeot-la-salonul-auto-de-la-paris-2014-sid14561.html


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu