Salut la toti membrii clubului. Imi spune Mihai , am virsta de 54 de
ani din care 24 i-am dedicat reparatiei masinilor franceze. Pina
astazi, nu am avut ocazia sa citesc si sa cunosc toate necazurile din
motivul ca nu prea utilizez calculatorul.
Navigind prin internet
m-a uimit ca in asa tara mare ca Romania, cu asa multi amatori de masini
franceze, mai ca nu sunt mesteri buni pe ele. Sper pe viitor sa
colaboram si sa va pot ajuta atit cu sfaturi cit si in practica. Am sa
fiu recunoscator daca o sa primesc mesaje de la Dvs-tra , am sa ma
stradui sa va raspund pe cit e cu putinta la orice intrebare. Recent
m-am mutat cu traiul in Romania ( Constanta ) si pina acum am locuit la
Chisinau , unde m-am ocupat cu reparatia masinilor franceze si ma
cunosc foarte multi acolo.
Va dau niste sfaturi pentru toti clubistii :
1. Huruitul permanent in spate se aude de la rulmentii de la roti sint de la brat.
2. Scirtiitul si troncanitul se aude de la rulmentii de la brat si ax, care deja nu mai sint.
3. Nu cumparati dinainte rulmenti de schimb din motiv ca nu pot fi instalati :
a) are uzura bratul de basculare
b) are uzura semiaxul
c) nu cumparati brate noi , se rectifica cele vechi
d) e posibila si rectificarea semiaxelor
e) sistema cu bucse nu e de durata lunga
4. Nu pierdeti timpul cu reparatii personale ca nu o sa vi se primeasca nimic daca nu
aveti intrumente necesare si experienta in domeniu.
5. Nu incredintati reparatia puntii , daca nu aveti incredere in mecanic , ca o sa
platiti bani grei fara folos.
Continuarea topicului, cu alte informatii noi si utile, doar pe: http://www.club-206.ro/index.php/topic,956.0.html
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu