Oferta pentru diverse operatii ce se pot face prin intermediul interfetei de diagnoza:
Operatiuni si preturi:
- Citire/Stergere coduri de eroare = 50 RON
- Reinitializare / calibrare auto-adaptivi (in mers - unde este cazul) = 70 RON
-
Reinitializari/Resetari - in functie de anumite piese inlocuite care
necesita aceasta operatie (ex: pompa servodirectie, inlocuire sonde
lambda, inlocuiri/update ECU, clapeta de acceleratie,
regenerare/resetare FAP) - pret in functie de operatie
-
Activare/Dezactivare: proiectoare (pt cele care nu au avut din fabrica),
dezactivare sunet centuri, Initializare CD/Mp3 player RD/RT luat de pe
alt autovehicul, activare port AUX (doar activare, fara conectica),
activare lumini de zi, reinitializare cheie de rezerva blank (cu Car
Pass-ul clientului) = 50 RON/operatie
- Virginizare BSI C2,C3,C4 -
900 RON - BSI-ul luat din dezmembrari, nu poate fi folosit direct.
Acesta trebuie resetat la valorile din fabrica (virginizat), si apoi
rescris si reprogramat complet pe noua masina. Operatia de virginizare
dureaza aprox 30 min - 60 min. Costul NU include montare si demontare
pe/de pe masina si nici rescrierea softului nou sau configurarea
acestuia. Clientul trebuie sa vina cu piesa gata demontata. Pentru
rescrierea completa + reconfigurare + reinvatare chei se mai percep 250
RON si se face cu BSI-ul montat pe masina. Pentru operatia de
resoftare/reconfigurare este necesar obligatoriu Car Pass-ul.
- Update de soft BSI: - 150 RON - sunt necesare toate cheile autoturismului + Car Pass-ul
- Update de soft ECU cutie de viteze automata: - 120 RON
-
Update de soft - ECU injectie cu versiune oficiala (daca este
disponibila) - 120 RON - Atentie! Acesta nu este CHIP-TUNING! Softul
instalat este ORIGINAL cu imbunatatirile pe care le-a crezut fabricantul
de cuviinta, cu toate acestea, majoritatea clientilor au observat o
imbunatatire in timpul de raspuns al motorului. Aceasta imbunatatire se
datoreaza in proportie de 80% resetarii auto-adaptivilor, mai ales daca
masina achizitionata a fost SH.
Majoritatea masinilor care poseda
un calculator de control al motorului (ECU - Engine Control Unit),
atunci cand sunt achizitionate (de noi) pe langa legendarul "rodaj", ele
trec si prin niste faze de invatare sau adaptare la mai multi factori:
modul de condus (sportiv sau mai calm), daca masina este utilizata mai
mult in oras sau in afara lui, chiar si daca ea este condusa in
preponderenta la munte (unde aerul este mai rarefiat - si amestecul de
carburant cu aer este diferit) sau la campie. Toate acestea duc la o
experienta cat mai placuta a sofatului, masina incercand sa raspunda cat
mai bine la personalitatea soferului si conditiile de trafic. In
reprezentante din pacate (din proprie experienta va spun) se cam trece
cu vederea acest aspect. Posesorilor de masini SH sau noi, nu le sunt
aduse la cunostinta aceste lucruri, din motive care pe mine ma depasesc,
in consecinta propietarii (si aici ma refer in mare parte la cei cu
masini SH), nu vor simti aceeasi placere sau asteptarile lor de la
masina nu vor fi conforme cu realitatea, deoarece fiecare dintre noi isi
conduce masina ... altfel.
Coordonate de contact:
- YM: norishoru9
- Tel: o722.222.577
- Forum: www.ClubC4.ro
- Loc de intalnire pt. diagnoza: parcarea de langa magazinul Obor (Sector 2)
Va astept cu drag !
Bogdan
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu