PSA GRUP

PSA GRUP

marți, 28 februarie 2017

Un francez printre germani: DS 7 Crossback este primul SUV european al mărcii și oferă design și ambianță unice în segment

Un francez printre germani: DS 7 Crossback este primul SUV european al mărcii și oferă design și ambianță unice în segment

http://www.automarket.ro/geneva-2017/un-francez-printre-germani-ds-7-crossback-este-primul-suv-european-al-76029.html

 

Marca premium DS a ridicat voalul de pe noul DS 7 Crossback. SUV-ul care se luptă cu BMW X3, Volvo XC60 șu Audi Q5 oferă un interior de înaltă clasă și un design specific mărcii din Hexagon.

După o perioadă în care au lăsat informațiile și zvonurile să zboare prin presă, confirmând doar numele noului lor model, francezii care se ocupă de destinele mărcii premium DS, parte a Grupului PSA (Peugeot-Citroen), au prezentat oficial informațiile și fotografiile primul lor SUV european.

Numele său este DS 7 Crossback și oferă o arbodare emoțională într-unul dintre puținele segmente premium în care constructorii germani clasici sunt învinși de o altă marcă premium: Volvo XC60 este liderul de vânzări, învingând în ultimii doi ani Audi Q5, BMW X3 și Mercedes GLC.

Noul DS 7 Crossback: informații esențiale

● Deși numele oficial al modelului este DS 7 Crossback, sigla de pe spatele mașinii din imaginile oficiale spune, simplu, DS 7. Este și denumirea sub care va fi conuscut SUV-ul francez.
● La nivelul platformei, noul DS 7 Crossoback împrumută "dedesturile tehnice" ale lui Peugeot 3008, SUV-ul compact lansat recent de marca franceză în Europa.


● Este primul SUV dezvoltat de marca DS în Europa. Brandul premium francez a mai avut o serie de încercări asemănătoare realizate în China, acolo unde modelele DS au prins excelent.
● Prima noutate: sigla mărcii DS a fost ușor modificată "pentru a corespunde cu această nouă epocă", spun francezii în comunicatul de presă.
● La nivel estetic, DS 7 oferă o abordare stilistică diferită de cea a competitorilor din segment. Modelul abundă de elemente cromate care subliniază părțile principale ale mașinii: blocurile optice frontale și posterioare.



● Gama de jante: între 17 și 20 de inch.
● Apropo de blocurile optice și de faruri, DS7 oferă lumini full-LED față/spate și vine cu o semnătură luminoasă aparte, inspirată din lumea bijuteriilor.
● Dimensiuni: 4.57 metri lungime, 1.62 metri înălțime, 1.89 metri lățime. Portbagajul oferă un spațiu util de 628 de litri.



● Motivul angular al diamantelor este prezent peste tot la interior. Butoanele de pe consola centrală, cele de pe volan, butoanele climatizării și grafica celor două display-uri cu diagonala de 12 inch sunt toate dominate de romburi și triunghiuri.
● Comunicatul oficial vorbește despre "un interior contemporan și șic". Clienții vor avea de ales între patru ambianțe diferite: Bastille, Rivoli, Opera și Performance Line.
● DS pune accent pe calitatea materialelor din DS 7. Clienții vor alege materiale precum Alcantara, pielea fină sau lemnul texturat pentru elementele de interior. Conform comunicatului oficial, consola centrală poate fi îmbrăcată în piele, "un element rar întâlnit pe această categorie de mașini".





● DS 7 Crossback va oferi cinci versiuni de motorizare clasică (benzină sau diesel) plus un hibrid plug-in benzină-electric.
● Motoare pe benzină: 130 CP (manuală cu 6 trepte), 180 CP (automată 8 trepte), 225 CP (automată 8 trepte).
● Motoare diesel: 130 CP (manuală 6 sau automată 8) și 180 CP (automată 8).
● Versiunea hibridă: maxim 300 CP în vârf de sarcină. Un motor pe benzină de 200 CP plus două motoare electrice, fiecare de 109 CP. Cel de pe axa spate angrenează roțile posterioare, mașina oferind astfel tracțiune integrală. Bateriile Litiu-Ion sunt amplasate sub podeaua scaunelor din spate. Capacitate totală: 13 kWh. Autonomia totală în mod full-electric: 43 de kilometri.




● Tehnologie: DS 7 Crossback oferă un sistem de autopilotaj de nivel 2 denumit DS Connected Pilot. Mașina își păstrează banda de rulare la viteze de până la 180 km/h.
● Alte sisteme oferite de DS pe noul său SUV: Park Pilot (parcare automată), Night Vision (cameră infraroșu care identifică pietoni și animale pe o distanță de până la 100 de metri, Detector de oboseală.
● Pachetul de lumini DS Active LED Vision are șase moduri de operare: Parking, Town Beam, Country Beam, Motorway Beam, Adverse Beam și High Beam. Fiecare se adaptează la contextul de rulare.






● Active Scan Suspension este un sistem care analizează constant suprafața de rulare din fața mașinii și adaptează suspensiile la imperfecțiunile care urmează. Conform francezilor, aceasta este "moștenirea modernă" a originalului DS, care oferea o suspensie hidro-pneumatică considerată o revelație în acea eră.
● Sistemul audio este semnat de Focal Electra, o companie franceză specializată în sisteme de sunet de înaltă fidelitate care colaborează pentru prima dată cu un constructor auto. Pachetul oferit pe DS7 conține 14 incinte acustice.
● Primul SUV DS va fi produs la fabrica PSA din Mulhouse, Franța. Debutul oficial are loc la Salonul Auto de la Geneva, în 7 martie 2017, iar prezența în showroom-uri este programată în acest an.





marți, 14 februarie 2017

Grupul PSA (Peugeot-Citroen-DS) vizează achiziția Opel

Mutare grea în industria europeană: Grupul PSA (Peugeot-Citroen) vizează achiziția Opel

 Grupul PSA se află în negocieri avansate cu General Motors pentru achiziția brandului german Opel. Mutarea ar putea fi anunțată în câteva zile și va însemna ieșirea oficială a GM de pe piața europeană.

Grupul francez PSA (Peugeot-Citroen) negociază cu General Motors achiziția mărcii germane Opel. Informația a fost publicată de Reuters și este confirmată de unul dintre purtătorii de cuvânt ai Grupului PSA. 

"PSA confirmă faptul că explorează un număr de inițiative strategice alături de GM cu scopul de a crește profitabilitatea și eficiența operațională. Discuția include o potențială achiziție a mărcii Opel", a declarat Bertrand Blaise, unul dintre purtătorii de cuvânt ai PSA, citat de Automotive News.

Conform primelor informații venite din surse interne PSA, achiziția ar include "înghițirea" mărcii Opel în grupul francez, rezultatul fiind un constructor care adună circa 16% din piața europeană. Cu această cotă de piață, PSA ar deveni al doilea grup auto european ca volum de vânzări, depășind Renault și stabilindu-se în spatele Grupului Volkswagen.

PSA și Opel au colaborat în trecut la dezvoltarea comună a unor modele, împărțind platforme de producție în special în zona mașinilor utilitare. 

O eventuală achiziție a mărcii Opel ar însemna că americanii de la General Motors ar renunța complet la piața europeană după ce GM a decis să retragă marca Chevrolet pentru a încerca o readucere a brandului Opel pe profit. Deși pierderile înregistrate de Opel în ultimii ani au scăzut considerabil (-813 milioane de dolari în 2015 și -257 de milioane de dolari în 2016), marca germană nu a reușit încă să revină în zona verde din punct de vedere financiar. 

Opel se află în curtea General Motors încă din 1929. 

via Reuters, Automotive News (înreg.)

http://www.automarket.ro/stiri/mutare-grea-in-industria-europeana-grupul-psa-peugeot-citroen-vizeaza-75771.html

luni, 13 februarie 2017

Recuperare PIN - Cod Securitate - CarPass - Peugeot/Citroen

Vesti bune pe 2017! Cu putin inainte de Craciun, a sosit interfata cu ajutorul careia, voi putea recupera codul pin (cunoscutul CarPass), pentru toate autoturismele Peugeot / Citroen fabricate intre 2001 si 2016 si care NU sunt in cooperare cu alte marci (Gen: C1/107/Aygo sau Citroen C-Crosser/Peugeot 4007/Mitsubishi Outlander)

Ce este si ce vrea de la noi acest cod pin sau carpass?

CarPass-ul este un cod format din 4 caractere, care in mod normal este livrat impreuna cu o masina nou achizitionata, si se afla pe un card razuibil sau sub forma unui cod de bare, prinse pe cheia secundara. De foarte multe ori, la o masina SH, acest cod lipseste cu desavarsire; clientul nestiind de existenta lui sau ca ar trebui sa-l aiba.

Acest cod este necesar in urmatoarele cazuri:

* Programarea unei chei noi
* Eliminarea cheilor care nu mai sunt in posesia utilizatorului - chei pierdute sau cel mai des caz intalnit, este cel al masinilor SH, unde "vanzatorul" cedeaza masina cu o singura cheie, insa in memoria BSI sunt inregistrate ambele chei cu care s-a livrat masina de noua, acest fapt fiind o bresa de securitate
* Resincronizarea transponderului, in cazul unei erori a cheii sau BSI (foarte des intalnit) - caz in care, fara reprogramarea cheii, masina refuza sa porneasca
* Actualizarea softului BSI (update-ul de soft BSI) care printre altele, are ca drept scop eliminarea erorii legate de pierderea sincronizarii cu transponderul (vezi punctul anterior). - ATENTIE: nu este vorba de sincronizarea telecomenzii de inchidere/deschidere ci de transponderul care se ocupa de pornire.
* Imperecherea BSI cu ECU injectie, in cazul inlocuirii unuia dintre cele doua sau a amandurora.
* Cresterii valorii autoturismului in caz de revanzare, putand fi un atu in negociere. :wink:
:arrow: Imagine

Aparent, incepand de anul acesta, Car Pass-ul sau eticheta cu codul PIN nu mai pot fi comandate de catre client in reprezentanta, pretul din aplicatie disparand definitiv. Astfel, reprezentanta isi rezerva dreptul de a furniza sau NU acest cod la un pret arbitrar, impingand astfel clientul sa execute toate operatiile care necesita CarPass, prin intermediul lor. Pentru a veni in intampinarea colegilor / clientilor alaturi de care am crescut de la an la an, am gasit solutia hardware prin care sa elimin din ecuatie acest lucru.

Asadar, noile operatii pe care le pot realiza sunt urmatoarele:

- Recuperare cod pin prin mufa OBD - (auto fabricatie 2006 - 2016) - cu cel putin o cheie functionala - 50 RON - durata intre 5 si 10 minute
- Recuperare cod pin prin fire CAN L / CAN H cu conexiune directa pe calculatorul de injectie (auto fabricatie 2001 - 2005) - cu cel putin o cheie functionala - 70 RON - durata intre 10 si 60 de minute

- Recuperare cod pin prin fire CAN L / CAN H cu conexiune directa pe calculatorul de injectie luat din dezmembrari la care nu s-a oferit cod PIN in momentul vanzarii (In acest caz reprezentanta NU poate gasi/oferi PIN) - ECU injectie trebuie sa fie deja montat pe masina - 150 RON - durata intre 30 de minute si 180 de minute

- Pentru colegii care doresc sa faca :arrow: Update BSI, incepand de astazi (04.01.2017), pe o perioada inca nedeterminata, ofer codul PIN gratuit (in cazul lipsei lui). :ya

Contact:
Tel. / Whatsapp: o722.222.577


 http://www.clubc4.ro/viewtopic.php?f=3&t=9336




duminică, 12 februarie 2017

Blocat pe facebook pentru distribuire nuditate online

Probleme mari la facebook si cu facebook !

Toata povestea LIVE aici:

http://daimyo.ro/index.php?topic=490

Stie ineva cum se ia legatura cu cei din Romania ? Sau cu romani care lucreaza la facebook ? Multumesc frumos !



sâmbătă, 11 februarie 2017

Citroën C4 Picasso Cross

El Citroën C4 Picasso podría tener una versión Cross

Con el DS 7 Crossback ya en desarrollo, un modelo que comparte mucho con los nuevos Peugeot 3008 y 5008, Citroën podría extender un tiempo más la vida de la actual generación del monovolumen de cinco plazas con una versión más campera.  

 


La Alianza PSA-GM ya ha puesto dos modelos completamente nuevos en la calle, los Peugeot 3008 y 5008, y en unos meses se presentará el Opel Grandland X, primo hermano de los SUV de la marca del león. 

Quedan por llegar los relevos de los Citroën C4 Picasso y C4 Grand Picasso que podrían retrasarse un año más hasta bien entrado 2018. Por lo que sabemos, los últimos cambios recientes en los dos modelos han permitido que las ventas de ambos continúen a buen ritmo y Citroën podría alargar un poco más la vida comercial de estos modelos. 

Con cierta resistencia a admitir que el segmento monovolumen pierde cuota de mercado frente al del SUV, saben que su oferta de modelos con esta carrocería se limita al C4 Aircross que, además, necesita una profunda renovación, pero las marcas competidoras todavía mantienen un monovolumen en su gama de productos, caso del Volkswagen Touran o de los nuevos Renault Scénic y Grand Scénic.

Citroën C4 Picasso Cross en el punto de mira

Ante esta tesitura, y mientras se preparan los relevos de los monovolúmenes compactos Picasso, Citroën baraja alargar la vida comercial con una versión especial de tipo Cross para el C4 Picasso. Un pequeño incremento en la altura libre al suelo y unas protecciones de plástico alrededor de toda la carrocería junto a unas barras de techo, serán los elementos que lo diferenciarán de las versiones normales. 



 

El Salón de Ginebra podría ser el evento en el que se presentara este modelo, que se ofrecería solo con las versiones diésel BlueHDi de 120 CV y 150 CV y solo con tracción delantera equipada con el sistema Grip Control que ofrece cinco modos de funcionamiento (Auto, Off, Nieve, Arena y Off-Road) en función del tipo de carretera y condición de circulación. 

Decisión acertada o no, hace tiempo que el Volkswagen CrossTouran se dejó de ofrecer dejando la tracción total para su SUV estrella, el Volkswagen Tiguan y, al mismo tiempo, se espera que algunas marcas rivales también ofrezcan un monovolumen con estética campera pero sin la aptitud del SUV, aunque puede que para el modelo del doble chevron sea un poco tarde. 

https://www.motor.es/noticias/citroen-c4-picasso-cross-201733387.html

 


Citroen, marca nr 24 ca vanzari pe glob in anul 2016

52 marci analizate,  84,24 milioane masini vandute, -Jato Dynamics- bilantul pe 2016 !!!




http://www.jato.com/wp-content/uploads/2017/02/2016-Global-Sales-Release-Final.pdf






Hindustan Motors sells Ambassador car brand to Peugeot


  • Ambassador, the iconic Indian car brand is being sold to French carmaker Peugeot.
  • The C K Birla Group-owned Hindustan Motors formalised the deal for Rs 80 crore on Friday.
  • Production of Ambassador cars had stopped around three years ago.
KOLKATA: Ambassador, the iconic Indian car brand that till less than a decade ago carried both the Prime Minister and the common man, is being sold to French carmaker Peugeot.

The C K Birla Group-owned Hindustan Motors formalised the deal for Rs 80 crore on Friday. Production of Ambassador cars had stopped around three years ago.

"We have executed an agreement with the Peugeot SA Group for the sale of the brand Ambassador, including the trademarks... We intend to use the proceeds from the sale to clear dues of employees and lenders," a CK Birla Group spokesperson said.

To those who grew up in the 1960s and 70s, Ambassador wasn't just a car; it was an inseparable part of India's urban landscape.

The car's absence of looks was never in doubt. But in an era of limited choices, the spacious fourwheeler was the preferred choice for most Indians who could afford it. Even today for many, the car remains synonymous with memories of their fonder and younger days and a marker of a more innocent India.

It is not clear if Peugeot will use the Ambassador brand for its cars in India. A questionnaire mailed to the French company remained unanswered.

The Ambassador brand was introduced seven decades ago when Hindustan Motors launched the Morris Oxford series II (Landmaster) in a new avatar with minor changes.  





It quickly became a national icon and continued to dominate Indian roads till the 1980s, when the Maruti 800 exposed its inadequacies.


From 24,000 units a year in the mid-1980s, sales slumped to less than 2,500 units in 2013-14.

On May 24, 2014, the inevitable happened when work was suspended at the Uttarpara factory of Hindustan Motors. The Uttarpara plant dates back to 1942, making it the second oldest in Asia after Japanese giant Toyota.

Peugeot had a brief three-year presence in India in the mid-1990s, when the Peugeot 309 was assembled and sold by PAL. Last year, Peugeot Citroen announced plans to re-enter India+ by 2018. The company had earlier this year formed a JV with CK Birla Group for the Chennai plant. The tieup was to make use of the Hindustan Motors plant in Chennai as its production unit. The Chennai plant currently produces vehicles for Mitsubishi and has a capacity of manufacturing 12,000 units a year. 


http://timesofindia.indiatimes.com/auto/cars/hindustan-motors-sells-ambassador-car-brand-to-peugeot/articleshow/57089753.cms