PSA GRUP

PSA GRUP

sâmbătă, 5 octombrie 2013

Probleme punte spate Peugeot

Salut la toti membrii clubului. Imi spune  Mihai , am virsta de 54 de ani din care 24 i-am dedicat  reparatiei masinilor franceze. Pina astazi, nu am avut ocazia  sa citesc  si sa cunosc toate necazurile  din motivul ca nu prea utilizez calculatorul. 

Navigind prin internet m-a uimit ca in asa tara mare ca Romania, cu asa multi amatori de masini franceze, mai ca nu sunt mesteri buni pe ele. Sper pe viitor sa colaboram si sa va pot ajuta atit cu sfaturi cit si in practica. Am sa fiu recunoscator daca o sa primesc mesaje de la Dvs-tra , am sa ma stradui sa va raspund pe cit e cu putinta la orice intrebare. Recent m-am mutat cu traiul in Romania ( Constanta ) si pina acum am locuit la Chisinau , unde m-am ocupat cu reparatia  masinilor franceze si ma cunosc foarte multi acolo.

Va dau niste sfaturi pentru toti clubistii :

1.   Huruitul permanent in spate se aude de la rulmentii de la roti sint de la brat.
2.   Scirtiitul si troncanitul se aude de la rulmentii de la brat si ax, care deja nu  mai sint.
3.   Nu cumparati dinainte rulmenti de schimb  din motiv ca nu pot fi instalati :

a)   are uzura bratul de basculare
b)   are uzura semiaxul
c)    nu cumparati brate noi , se rectifica cele vechi
d)    e posibila si rectificarea semiaxelor
e)    sistema cu bucse nu e de durata lunga

4.   Nu pierdeti timpul cu reparatii personale ca nu o sa vi se primeasca nimic daca nu 
            aveti intrumente necesare si experienta in domeniu.

5.   Nu incredintati reparatia puntii , daca nu aveti incredere in mecanic , ca o sa   
      platiti bani grei fara folos.
 



Continuarea topicului, cu alte informatii noi si utile, doar pe:  http://www.club-206.ro/index.php/topic,956.0.html


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu