PSA GRUP

PSA GRUP

joi, 26 noiembrie 2015

Citroen va lansa o suspensie revoluționară în 2017

Citroen vrea să rupă gura târgului cu o suspensie revoluționară, pe care o va lansa în 2017. Francezii au precizat deja că nu este vorba despre o unitate hidropneumatică, dar nu au detaliat specificațiile viitorului sistem.

Citroen și celebrele sale suspensii confortabile vor reveni în atenția publicului și a presei în 2017, notează englezii de la Autocar. După renunțarea la suspensia hidropneumatică, francezii vor să nu lase gol acest punct important pentru marca lor și să lanseze o suspensie revoluționară. Aceasta din urmă nu va compromite ținuta de drum și va oferi un nivel de confort nemaiîntâlnit. Francezii se gândesc la o soluție modernă, pe care ne așteptăm să o adopte următoarea generație a lui C5. Cei de la Citroen n-au fost singuri în dezvoltarea acestei suspensii, CEO-ul companiei precizând că aceasta a fost creată cu sprijinul unui important furnizor.

Linda Jackson, CEO-ul Citroen, a declarat că dezvoltarea noului sistem de suspensie pregătit de Citroen durează de ceva vreme, dar nu a precizat detalii specifice despre acesta. Nu este clar în acest moment dacă francezii pregătesc o suspensie pneumatică pentru viitoarele lor modele și dacă aceasta va avea o funcție autonivelantă. Indiferent de tipul suspensiei folosite, aceasta va fi oferită doar în gama Citroen, nu și pentru modelele DS sau Peugeot.

Cei de la Citroen se află într-o reorganizare a gamei, fiind plănuită renunțarea la jumătate din modelele din ofertă. În prezent, Citroen are 14 modele în ofertă pe lângă C1, un produs dezvoltat la comun cu Peugeot și Toyota, iar francezii vor să reducă la jumătate numărul de mașini din gamă. Până în 2020, cei de la Citroen vor avea doar șapte modele în ofertă pe lângă C1, care ar trebui să le aducă profit și să le și crească vânzările cu 15% față de nivelul anului trecut, fiind vizată o țintă de 1.6 milioane de mașini vândute pe an. O bună parte din acest volum ar putea fi realizat pe piața din China, pentru care cei de la Citroen dezvoltă modele speciale și variante cu ampatament mărit ale mașinilor existente.

Via Autocar

http://www.automarket.ro/stiri/citroen-va-lansa-o-suspensie-revolutionara-in-2017-67859.html












marți, 24 noiembrie 2015

Citroen: C4 Cactus este doar începutul pentru noi. Pregătim noi modele neconvenționale




Mathieu Bellamy, directorul de strategie al mărcii Citroen, a declarat că modelul C4 Cactus este doar începutul unei nou stil de design pentru compania franceză.


Citroen C4 Cactus, crossoverul cu design îndrăzneț al mărcii franțuzești, este doar începutul unei noi tendințe stilistice a companiei din Hexagon. Cei de la Citroen își propun să lanseze mai multe modele de serie care să urmeze aceleași idei încrezătoare de design pentru a oferi automobile neconvenționale. Acest stil de design le readuce celor de la Citroen o identitate vizuală puternică și certitudinea recunoașterii de la distanță a modelelor lor, elemente importante pentru creșterea vânzărilor viitoare și beneficierea la maximum de pe urma impactului creat de C4 Cactus pe piață. 
Într-un caz similar, cei de la Nissan au profitat de pe urma design-ului excentric al lui Juke și au lansat un întreg segment de nișă, care s-a dovedit atât de interesant încât a fost urmat de aproape toți concurenții lor.

Promisiunile de dezvoltare de noi automobile cu design controversat și curajos din partea celor de la Citroen vin de la Mathieu Bellamy, directorul de strategie al companiei franceze. Noile modele de la Citroen vor arăta complet diferit decât actualele C4 și C5, de exemplu, iar francezii pregătesc și un crossover mai mare. Dintre toate exponatele recente, exponatul Aircross Concept de la Salonul Auto de la Shanghai este cel mai apropiat lucru de viitoarele planuri ale mărcii Citroen.

Datorită noilor directive estetice, cei de la Citroen vor reuși să se distanțeze de marca soră, Peugeot. Liderii concernului PSA Peugeot-Citroen se străduiesc de ceva vreme să separe cele două mărci pe mai multe planuri, astfel încât ele să nu se canibalizeze și să aibă succes folosind propriile identități. Prin stategia unui design îndrăzneț pentru Citroen, francezii ar putea separa cele două mărci de volum ale concernului PSA Peugeot-Citroen.
 Via Automotive News (înreg.)


http://www.automarket.ro/stiri/citroen-c4-cactus-este-doar-inceputul-pentru-noi-pregatim-noi-modele-67817.html


joi, 19 noiembrie 2015

New Citroen C4 launched on the Chinese car market

New Citroen C4 launched on the Chinese car market

The new Citroen C4 has been launched on the Chinese car market, giving Citroen another compact sedan in a market that begs for compact SUV’s. Price starts at 107.800 yuan and ends at 164.800 yuan. The Citroen C4 debuted in April on the Shanghai Auto Show.


citroen-c4-china-launch-2

The Citroen C4 is the successor of the Citroen c-Quatre, it is positioned between the Citroen c-Elysee and the Citroen C4L.

The Chinese name is C4 Shijia (世嘉). Shijia used to be translated into English as c-Quatre, but Citroen doesn’t use that name anymore for the new car. So in English it is C4, and in Chinese C4 Shijia.
The C4 is manufactured in China by the Dongfeng-PSA joint venture.

citroen-c4-china-launch-3

Dash is gray with some gray and some more gray. Floor mats are gray too. Chrome bits don’t help much, as they are kinda gray as well. Touch screen is big enough, dials are analogue, and handbrake is old-fashioned mechanical. Steering wheels looks a tad too 2013.

citroen-c4-china-launch-3a

Enough space on the bench for two and a half. More gray in here.

citroen-c4-china-launch-4

Some green at last! Rear wheels seems tiny and narrow. Engines now: a 1.6 with 117hp and 150nm, a 1.2 turbo 3-cylinder with 136hp and 230nm, and a 1.6 turbo with 167hp and 245nm. The one-point-sixes go with a five-speed manual or a CVT, and the 1.2 turbo goes with a six-speed automatic.

citroen-c4-china-launch-5

Grille with integrated Citroen logo. Huge mirrors mounted on doors.

citroen-c4-china-launch-6

Taillights just small enough to be trendy; connected by a chrome strip. No visible exhaust pipes.


http://www.carnewschina.com/2015/11/19/new-citroen-c4-launched-on-the-chinese-car-market/








duminică, 15 noiembrie 2015

PSA Peugeot Citroen anunţă Proiectul CDP


Proiectul CARBON DISCLOSURE PROJECT (CDP), transparenţa PSA Peugeot Citroën în materie de emisii CO2.

 

 

PSA Peugeot Citroën se numără printre liderii francezi în ceea ce priveşte calitatea şi transparenţa informaţiilor legate de mediu, pe care le-a furnizat investitorilor şi întregii pieţe mondiale prin CDP, ONG-ul de referinţă în lupta contra schimbărilor climatice.

PSA integrează, aşadar, indicele anual - Climate Disclosure Leadership Index (CDLI), publicat în data de 4 noiembrie 2015 pentru Franţa şi Benelux. Anunţul a fost făcut cu trei săptămâni înainte de COP21, conferinţa Naţiunilor Unite cu privire la schimbările climatice în cadrul unei reuniuni a tuturor guvernelor ţărilor în vederea încheierii unui acord mondial focusat pe reducerea emisiilor de carbon şi a încălzirii globale.

Este vorba tocmai de acurateţea şi transparenţa informaţiilor furnizate de PSA cu privire la consumul de energie industrială şi nivelul de emisii al vehiculelor sale, care au făcut posibilă integrarea indicelui stabilit de CDP. Datele furnizate au fost evaluate independent în funcţie de metodologia de notare a CDP, pe o scară de la 0 la 100. Indicele CDLI integrează 10% cele mai bune companii.

Nota PSA Peugeot Citroën este de 100/100.

Angajamentul istoric asumat de PSA în materie de transparenţă şi mediu este şi anul acesta apreciat încă o dată de CDP. Această recunoaştere se raliază iniţiativei anunţate de Grup, în data de 26 octombrie 2015, de a publica de îndată ce este posibil, pentru întreaga sa gamă de autovehicule, consumul în condiţii reale de trafic verificat de un terţ independent.

În ceea ce priveşte nivelul emisiilor de CO2 al vehiculelor sale, PSA îşi confirmă poziţia de lider, de la sfârşitul lunii august, cu o medie de 105,9 g/km de CO2 faţă de o medie pe piaţa europeană de 120,9 g/km de CO2.

La solicitarea a 822 de investitori cu investiţii reprezentând 95.000 miliarde dolari, numeroase companii au apelat la CDP în vederea autorizării datelor furnizate în materie de mediu. Cele mai bune note reflectă nivelul ridicat de transparenţă în ceea ce priveşte publicarea informaţiilor conexe schimbărilor climatice, ceea ce a permis investitorilor să evalueze într-o manieră fiabilă modul în care companiile îşi exercită răspunderea şi să anticipeze evoluţia exigenţelor pieţei şi reglementările în materie de emisii CO2.

Paul Dickinson, preşedinte executiv şi co-fondator al CDP afirmă: "Atunci când întreaga lume priveşte dincolo de negocierile de la Paris legate de schimbările climatice şi se pregăteşte pentru un viitor sumbru în ceea ce priveşte nivelul de carbon, informaţiile cu privire la modul în care companiile reacţionează în legătură cu aceste schimbări sunt din ce în ce mai preţioase. Din aceste motive salutăm companiile care au integrat indicele Climate Disclosure Leadership furnizat de CDP ".

Raportul global anual emis de CDP, ce include scorul tuturor companiilor care au luat parte public la programul CDP cu privire la schimbările climatice de anul acesta, poate fi consultat pe site-ul Web al CDP.

http://www.informatiiauto.ro/psa-peugeot-citroen-anunta-proiectul-cdp-sid15128.html